Kundtjänst
Vanliga frågor
Hur och när levereras varan?
Alla klockor finns i lager och skickas inom 1-2 arbetsdagar, såvida ej annat är noterat på produkten. Leveransen är helförsäkrad och sker med budfirma, rekommenderat paket alternativt värdetransport beroende på leveransadress och objektets värde.
Vad gör jag om varan inte fungerar?
Vi lämnar 6 månaders återförsäljargaranti på alla klockor som inte har världsgaranti kvar från tillverkaren.
Vi kontrollerar alltid funktion, skick och autencitet samt rengör alla klockor.
Vi verifierar även så långt det är möjligt med hjälp av tillverkarregister varans ursprung och historia.
Vilka betalningsmöjligheter erbjuder ni?
För närvarande erbjuder vi våra kunder följande alternativ:
  • Kortbetalning
  • Faktura och delbetalning
  • Direktbetalning
  • Bankgiro

Läs mer om våra betalningsmöjligheter.
Vad händer om jag ångrar mig?
Vi erbjuder öppet köp i 14 dagar efter att varan mottagits. Återbetalning sker inom 1-2 dagar efter hanterad varuretur. Returrätten går förbrukad om plombering av vara bryts.
Hur fungerar en beställning?
Efter att du slutfört beställning på vår webbsida skickas en bekräftelse till den e-post som du angivit. Om ingen bekräftelse är mottagen, kontrollera gärna din skräppost innan du kontaktar vår kundtjänst. Din beställning kommer att bearbetas manuellt inom 1 vardag och du meddelas då via e-post med en bekräftelse på att din order är under bearbetning. Orderbekräftelsen vid beställningsförfarandet i webbgränssnittet genereras automatiskt av en databas utan manuell översyn, således utgör den inte en slutlig accept av konsumentens anbud om att köpa varan. Vid eventuella felaktigheter via vårt nätgränssnitt i en varas beskrivning, bildmaterial, pris, tillgänglighet, leverantörsprishöjningar på beställningsvaror och dylikt förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand.
Vem kontaktar jag angående marknadsföring?
För att kontakta oss angående marknadsföring, så tar du kontakt med marknadsföringsansvarig här www.scanluxgroup.com.