Kundtjänst
Vanliga frågor
Hur och när levereras varan?
Alla klockor finns i lager och skickas inom 1-2 arbetsdagar, såvida ej annat är noterat på produkten. Leveransen är helförsäkrad och sker med budfirma, rekommenderat paket alternativt värdetransport beroende på leveransadress och objektets värde.
Vad gör jag om varan inte fungerar?
Vi lämnar 6 månaders återförsäljargaranti på alla klockor som inte har världsgaranti kvar från tillverkaren.
Vi kontrollerar alltid funktion, skick och autencitet samt rengör alla klockor.
Vi verifierar även så långt det är möjligt med hjälp av tillverkarregister varans ursprung och historia.
Vilka betalningsmöjligheter erbjuder ni?
För närvarande erbjuder vi våra kunder följande alternativ:
  • Bankgiro
  • Faktura upp till 50 000 kr (29 kr i faktureringsavgift tillkommer)
  • Visa, MasterCard, Diners Club och Amex (American Express)
  • Räntefri delbetalning upp till 12 månader
  • Delbetalning upp till 12 månader helt utan ränta
  • Delbetalning upp till 36 månader till 9.95% ränta

Läs mer om våra betalningsmöjligheter.
Vad händer om jag ångrar mig?
Vi erbjuder öppet köp i 14 dagar efter att varan mottagits. Återbetalning sker inom 1-2 dagar efter hanterad varuretur. Returrätten går förbrukad om plombering av vara bryts.
Vem kontaktar jag angående marknadsföring?
För att kontakta oss angående marknadsföring, så tar du kontakt med marknadsföringsansvarig här www.scanluxgroup.com.